Ultima actualizare: 07.12.2024
Prin prezenta Politică ne propunem să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (denumit în continuare GDPR).
Cine suntem noi
SC ALPIX VISUAL STUDIO SRL furnizează servicii în domeniul fotografiei de produs, videografiei și dezvoltării software IT, fiind astfel o agenție creativă. Abordarea noastră asupra activităților este una globală. Ne propunem să fim un partener cu viziunea și abordarea potrivită pentru clienții noștri.
Datele noastre de contact sunt:
E-mail: office@alpix.ro
Adresă: str. Muncii nr. 2, Târgu-Mureș, Mureș, Romania
Principii de prelucrare a datelor cu caracter personal
SC ALPIX VISUAL STUDIO SRL, în calitatea sa de Operator, prelucrează datele cu caracter personal ale candidaților care aplică pentru posturile disponibile, angajaților, reprezentanților partenerilor contractuali și altor persoane fizice care interacționează cu compania și/sau sunt antrenate în relații contractuale.
Datele cu caracter personal sunt:
- Prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
- Colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
- Adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
- Exacte și actualizate în termen;
- Păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele;
- Prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
Care sunt tipurile de date prelucrate și scopul prelucrării
În contextul furnizării serviciilor noastre, în scopul încheierii și executării contractelor, prelucrăm în principal următoarele tipuri de date: nume, prenume, adresă de domiciliu și/sau de facturare, adresă de e-mail, număr de telefon.
În contextul angajării de personal, pentru încheierea și executarea contractelor individuale de muncă, prelucrăm următoarele tipuri de date:
- Date din CI: Nume, prenume, data și anul nașterii, C.N.P., serie și număr carte de identitate, sexul, cetățenia, adresă de domiciliu;
- Date de contact: E-mail, număr de telefon;
- Date din acte de stare civilă (ex. cazurile de beneficii oferite – număr de zile libere – în temeiul legii);
- Date privind formarea profesională (ex. diplome, studii, date din CV);
- Date privind situația familială sau medicală (ex. cazuri de deces în familie; beneficii oferite, prelucrări are concediilor medicale).
Care sunt temeiurile legale pe care se bazează prelucrarea datelor
Datele dumneavoastră sunt prelucrate în vederea încheierii și executării diferitelor contracte și în unele cazuri în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care ne revin (ex. legislația muncii, legislația fiscală, legislația cu privire la mediu etc). De asemenea, unele activități de prelucrare sunt realizate în baza consimțământului oferit în prealabil (ex. cazuri specifice de promovare și publicitate) sau pentru atingerea interesului legitim al societății (ex. măsuri de protecție și securitate a angajaților noștri).
Care este durata prelucrării
Datele cu caracter personal sunt stocate în vederea prelucrării lor pe durata necesară atingerii scopurilor de prelucrare menționate în prezenta politică și ulterior, potrivit cerințelor legale.
Cui transmitem datele cu caracter personal
După caz, în baza unor acorduri de protecție a datelor cu caracter personal, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari atunci când se impune.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Măsuri de protecție și garanții
SC ALPIX VISUAL STUDIO SRL implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel înalț de securitate și protecție a datelor cu caracter personal. Noi utilizăm metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaților și proceduri de lucru, inclusiv de control și audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.
Drepturile persoanei vizate
Orice persoană vizată își poate exercita următoarele drepturi, așa cum sunt prevăzute de către GDPR:
- Dreptul de acces;
- Dreptul de rectificare;
- Dreptul la ștergere;
- Dreptul la restricționarea prelucrării;
- Dreptul la portabilitate;
- Dreptul la opoziție a prelucrării;
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
- Dreptul de a se adresa ANSPDCP și instanțelor de judecată.
Pentru orice întrebări, nelămuriri sau exercitarea acestor drepturi ne puteți contacta prin e-mail la adresa office@alpix.ro, prin poștă sau curier la adresa str. Muncii nr. 2, Târgu-Mureș, Mureș, Romania.